PROGRAMY APSYS

Autorskie rozwiązania wypracowane przez ekspertów

BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW FIRMY

Od 2019 roku Apsys Polska prowadzi okresowe badania satysfakcji wśród najemców posiadających swoje lokale w zarządzanych przez spółkę obiektach. W corocznym badaniu przedstawiciele najemców oceniają jakość współpracy z zarządami centrów handlowych, jakość usług świadczonych przez firmy utrzymaniowe w danym centrum, a także skuteczność działań marketingowych prowadzonych w danym centrum.

Od 2018r. Apsys Polska prowadzi badania satysfakcji wśród właścicieli zarządzanych przez siebie aktywów. Ocenie podlegają wszystkie obszary współpracy z Apsys Polska – od merytorycznego, jak zarządzanie, usługi marketingowe i leasingowe, po jakościowe, jak kontakt z kadrą zarządzającą centrum i centralą, otwartość, przyjazna postawa wobec klienta. Wnioski z badania stanowią podstawę do ciągłego doskonalenia jakości usług świadczonych przez firmę.

Więcej o badaniu satysfakcji możesz przeczytać w naszym raporcie ESG