PROGRAMY APSYS

Autorskie rozwiązania wypracowane przez ekspertów

Główny cel istnienia autorskich programów Apsys Polska to stałe udoskonalanie wszystkich ważnych strategicznie obszarów działania centrów handlowych.

Najważniejsze cechy programów:

elastyczność – możliwość wprowadzenia niezależnie od wielkości i możliwości zarządzanego obiektu

łatwość adaptacji – stały monitoring zmieniających się trendów

obiektywizm – zachowany dzięki audytom i współpracy z zewnętrznymi partnerami

mierzalność – przejrzyste KPI i wytyczne

eksperckość – współpraca ze specjalistami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi

Programy wyróżniają obiekty zarządzane przez Apsys Polska na tle konkurencji.

OBSŁUGA KLIENTA

Autorski program poprawiający jakość doświadczeń klientów
Złota nagroda w kategorii rozwiązania dla obiektów handlowych

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Wielopoziomowy program zwiększający dostępność obiektów handlowych

DZIAŁANIA PROEKOLOGICZNE

Wieloaspektowy program mający na celu promowanie postaw ekologicznych

DŁUGOTRWAŁE RELACJE Z NAJEMCAMI

Program budowania relacji i współpracy z najemcami
Złota nagroda w kategorii B2B – działania na rzecz najemców

Badanie satysfakcji klientów firmy

Regularne badanie poziomu satysfakcji wśród najemców i właścicieli zarządzanych obiektów