19 listopada 2024 Aktualności, Nagrody

Apsys Polska triumfuje na XV gali PRCH Retail Awards i zdobywa aż 14 nagród

4 złote, 9 srebrnych i jedna specjalna to nagrody, które Apsys Polska zdobył w tym roku podczas jubileuszowej XV edycji najważniejszego konkursu w branży retail, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. W tym roku Apsys został doceniony zarówno jako organizacja realizująca autorskie projekty, jak i zarządca działający na rzecz właścicieli obiektów handlowych.

PRCH Retail Awards to jedyny tego typu konkurs w branży, w którym co roku przedstawiane są najlepsze projekty realizowane w obiektach handlowych, zarówno w kategoriach biznesowo-strategicznych, jak i marketingowych.

Nagrodami doceniono zarówno programy wdrażane przez Apsys w całym portfolio, jak i inicjatywy dedykowane poszczególnym obiektom. Najwięcej, bo aż 7 statuetek, w tym dwie złote i nagrodę specjalną, zdobyła należąca do Union Investment łódzka Manufaktura. Złoto w kategorii „Marketing manager/dyrektor roku obiektu handlowego” otrzymała Monika Długosz-Łempicka z Manufaktury. To uznanie za wyjątkowe osiągnięcia w roku 2023, w zarządzaniu marketingiem jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w Polsce i jej wkład w realizację wizji Apsys Polska – tworzenie miejsc, które inspirują, integrują i tętnią życiem.

Jury konkursowe dwukrotnie – nagrodą złotą w kategorii „The biggest challenge w marketingu” oraz nagrodą specjalną doceniło pomysł na komunikację robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do centrum. Zamiast unikać tematu utrudnień, Manufaktura przekształciła go w humorystyczną kampanię, która angażowała i bawiła klientów. Manufaktura otrzymała również cztery srebrne nagrody – w tym trzy za działania marketingowe i jedną za działania biznesowe. Jury doceniło długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu” wspierającą i promującą restauracje działające na rynku Manufaktury. Kolejną nagrodą wyróżniono kampanię wizerunkową „600 obrazów na 600 lat Łodzi”. Było to pełne wyzwań technicznych, logistycznych oraz organizacyjnych przedsięwzięcie z udziałem artystów z całego świata. Ostatnia srebrna nagroda w kategorii marketingowej trafiła do Manufaktury za projekt Koncertowe 600-lecie. Koncertowa Scena Łódź Summer Festiwal w Manufakturze zorganizowana z okazji 600 Urodzin Łodzi była jedną z największych imprez plenerowych w historii Manufaktury, a sam festiwal był jednocześnie jedną z największych imprez muzycznych w kraju w 2023. Łódzka Manufaktura otrzymała również srebrną nagrodę w kategorii biznesowej za osiągnięcia w zakresie realizacji strategii ESG.

Wyjątkowe podejście 

W kategorii biznesowej „Rozwiązania dla obiektów handlowych” złotą statuetką nagrodzony został autorski program Apsys Polska At Your Service, a w kategorii marketingowej „B2B – Działania na rzecz najemców” złoto trafiło do Apsys za program Better2gether. At Your Service to autorski program Apsys Polska, którego celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów, dostarczanie im unikalnych doświadczeń i w konsekwencji budowanie ich lojalności. Z kolei program Better2gether stanowi realne wsparcie dla najemców. Jest elastyczny i adaptowalny do różnych obiektów. Katalog starannie dobranych i opracowanych dobrych praktyk w ramach programu jest rokrocznie weryfikowany, a efekty systematycznie mierzone.

Nagrody, które otrzymały nasze autorskie programy to dla nas powód do dumy. Oba projekty odzwierciedlają nasze kompleksowe podejście do zarządzania centrami handlowymi skoncentrowane na potrzebach – zarówno klientów, jak i pracowników obiektów handlowych. Program At Your Service, który bada poziom usług oferowanych przez centra handlowe, umożliwia nam stałe podnoszenie jakości obsługi i proponowanie klientom kolejnych udogodnień, dzięki czemu mogą wyróżniać się one na tle konkurencji. Z kolei Better2gether to inicjatywa skoncentrowana na budowaniu partnerstw i współpracy z najemcami, co przekłada się na realne korzyści dla całego portfolio naszych centrów handlowych. Wyraz uznania w postaci nagród dla najbardziej nowatorskich i skutecznych projektów na rynku to potwierdzenie, że wieloletnia praca nad tymi projektami przynosi konkretne efekty. To dla nas również ogromna motywacja, by dalej podwyższać standardy zarządzania centrami handlowymi i konsekwentnie wprowadzać rozwiązania, które mają realny wpływ na doświadczenia klientów i sukces biznesowy najemców – mówi Justyna Kur, Head of Property and Rental Department/Vice-president Apsys Polska.

 

Różnorodność i efektywność

Apsys po raz kolejny udowodnił, że potrafi wykraczać poza utarte standardy w branży, zdobywając trzy nagrody, które wyróżniły różnorodność i efektywność rozwiązań marketingowych. Srebrna nagroda dla Posnanii w kategorii „Kampania wizerunkowa roku” przyznana została za projekt „Ikony Posnanii” – kompleksową strategię komunikacji, która wykorzystała lokalne symbole i kultowe miejsca Poznania, tworząc oryginalny język podkreślający ikoniczność galerii i jej związek z miastem. Kolejne srebro Posnania zdobyła w kategorii „Działania roku w social media” za projekt „Food Fyrtel: Food, Friends i Fun”. Dzięki tej inicjatywie centrum stworzyło unikalną przestrzeń w mediach społecznościowych, promującą ofertę w sposób świeży, angażujący i dostosowany do współczesnych oczekiwań. Srebrne wyróżnienie trafiło też do Galerii Katowickiej, będącej własnością dużego funduszu instytucjonalnego KWSP/EPF i za której asset management odpowiedzialny jest Savills Investment Management, za jubileuszowy projekt „Hucznie szastamy kasą!” uhonorowany w kategorii „Wydarzenie (event) roku”. To przedsięwzięcie, zrealizowane z okazji 10-lecia galerii, podkreśliło nie tylko sukces obiektu, ale również zdolność Apsys Polska do organizowania angażujących projektów i skutecznego budowania relacji z klientami.

Innowacje i zrównoważony rozwój

Zarządzane przez Apsys Polska Centrum Janki zostało uhonorowane dwiema srebrnymi nagrodami – po jednej w kategorii marketingowej i biznesowej. Nagroda w kategorii „Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu handlowego” została przyznana wspólnie dla Cromwell Property Group, Star Capital Finance i Apsys Polska za kompleksowe działania modernizacyjne, które miały na celu nie tylko unowocześnienie obiektu, ale także jego lepsze dostosowanie do zmieniających się potrzeb lokalnej społeczności oraz rynku nieruchomości handlowych. Nagroda, w kategorii „Komunikacja ESG roku”, została przyznana za realizację kampanii „Dobrze nam w zielonym”. Inicjatywa ta promowała działania proekologiczne Centrum Janki i stanowiła doskonały przykład, jak łączyć promocję działań ESG z budowaniem świadomości ekologicznej wśród społeczności lokalnej.

We wszystkich naszych działaniach, w tym w docenionych przez jury projektach z szeroko rozumianego marketingu, pozostajemy wierni naszej filozofii zmieniania miast i życia ich mieszkańców na lepsze. Jesteśmy dumni z tych wyróżnień i wdzięczni właścicielom zarządzanych obiektów za zaufanie, które pozwala nam realizować nasze pomysły. Jestem szczególnie dumna z zespołu profesjonalistów, z którymi mam zaszczyt współpracować każdego dnia – nie tylko tych, którzy stoją za nagrodzonymi projektami, ale wszystkich, którzy przyczyniają się do sukcesów Apsys. Jakość jest dla nas priorytetem, a fakt, że branża docenia nasze wysiłki, jest dla nas największym potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwym kierunku podsumowuje Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Marketing Director Apsys Polska.

 

Pozostałe aktualności

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *